V 4. ročníku programu Butterfly Effect vznikli dve aplikácie a jedna hra

Vzdelávacia platforma Butterfly Effect vznikla v septembri roku 2017 vďaka neziskovej organizácii LEAF, coworkingovému centru HubHub a spoločnostiam Pixel Federation a Sygic. Čo priniesol jej 4. ročník?

Účastníci tohto ročníka si už tradične prešli celým procesom tvorby digitálneho produktu od nápadu až po samotné uvedenie na trh. Za 5 mesiacov vznikli dve mobilné aplikácie a jedna hra.

  • Prototyp dopravnej aplikácie, ktorá pomôže cestujúcim jednoduchšie a efektívnejšie cestovať. Užívateľ v nej nájde rýchlo a jednoducho všetky potrebné informácie o mestskej hromadnej doprave v meste.
  • Growie App prevedie stredoškolákov celým procesom tvorby podnikateľského plánu a následne im pomôže rozvíjať ich vlastný biznis nápad až k realizácii. Aplikácia vznikla v spolupráci s organizáciou Leaf a je k dispozícií na platforme Android.
  • Cargo Ship Stacking je oddychová hra, v ktorej hráč nakladá kontajnery na loďky tak, aby sa neprevážili. Jej cieľom je zábavnou formou zlepšovať hráčove reflexy.

V 5. ročníku programu bude svoje projekty rozvíjať celkovo 58 účastníkov v dvoch lokalitách. Päť bratislavských tímov bude pracovať na prototype turistickej aplikácie, prototype na zbieranie dát a feedbacku od obyvateľov Bratislavy, hypercasual mobilnej hre a rehabilitačnej aplikácií. V Košiciach budú tri tímy rozvíjať charitatívnu bežeckú aplikáciu, aplikáciu pre útulky a jednoduchú počítačovú hru.

 

Petra Stračiaková

Petra vyštudovala filmovú scenáristiku na VŠMU a okrem umeleckých projektov sa venuje aj komunikácii v online priestore. Silné príbehy, charaktery a budovanie vzťahov ju dokážu nadchnúť v hrách, filmoch, knihách aj v skutočnom živote. Jej obľúbený žáner je RPG, no nechá sa nahovoriť takmer na hocičo. Videohry, zvlášť tie pre viac hráčov, vníma ako nový rozmer reality.