V 4. ročníku programu Butterfly Effect vznikli dve aplikácie a jedna hra

Vzdelávacia platforma Butterfly Effect vznikla v septembri roku 2017 vďaka neziskovej organizácii LEAF, coworkingovému centru HubHub a spoločnostiam Pixel Federation a Sygic. Čo priniesol jej 4. ročník?

Účastníci tohto ročníka si už tradične prešli celým procesom tvorby digitálneho produktu od nápadu až po samotné uvedenie na trh. Za 5 mesiacov vznikli dve mobilné aplikácie a jedna hra.

  • Prototyp dopravnej aplikácie, ktorá pomôže cestujúcim jednoduchšie a efektívnejšie cestovať. Užívateľ v nej nájde rýchlo a jednoducho všetky potrebné informácie o mestskej hromadnej doprave v meste.
  • Growie App prevedie stredoškolákov celým procesom tvorby podnikateľského plánu a následne im pomôže rozvíjať ich vlastný biznis nápad až k realizácii. Aplikácia vznikla v spolupráci s organizáciou Leaf a je k dispozícií na platforme Android.
  • Cargo Ship Stacking je oddychová hra, v ktorej hráč nakladá kontajnery na loďky tak, aby sa neprevážili. Jej cieľom je zábavnou formou zlepšovať hráčove reflexy.

V 5. ročníku programu bude svoje projekty rozvíjať celkovo 58 účastníkov v dvoch lokalitách. Päť bratislavských tímov bude pracovať na prototype turistickej aplikácie, prototype na zbieranie dát a feedbacku od obyvateľov Bratislavy, hypercasual mobilnej hre a rehabilitačnej aplikácií. V Košiciach budú tri tímy rozvíjať charitatívnu bežeckú aplikáciu, aplikáciu pre útulky a jednoduchú počítačovú hru.

 

Petra Stračiaková

Petra vyštudovala filmovú scenáristiku na VŠMU a okrem umeleckých projektov sa venuje aj komunikácii v online priestore. Silné príbehy, charaktery a budovanie vzťahov ju dokážu nadchnúť v hrách, filmoch, knihách aj v skutočnom živote. Jej obľúbený žáner je RPG, no nechá sa nahovoriť takmer na hocičo. Videohry, zvlášť tie pre viac hráčov, vníma ako nový rozmer reality.

Vĺčata majú nový domov

Impact Games a Vĺčatá sa spájajú pod značkou Impact Games

Náš obsah ďalej nájdete na blogu

gamifactory.eu