témy
vek
Kde si môžete hru kúpiť
AppStore Google Play Steam

V hre Quintet sa s celou rodinou môžete prevteliť do posádky vesmírnej lode

Vyskúšajte si, ako sa cíti posádka vesmírnej lode, kde je každý člen súčasťou tímu v hre Quintet, ktorá je vhodná aj pre deti a je zdarma.

Quintet si stačí nainštalovať, vybrať loď a pustiť sa do hry s rodinou či priateľmi. Každý hráč potrebuje vlastný počítač alebo mobil, na ktorom obsluhuje svoju časť úloh potrebných pre efektívnu prevádzku vesmírnej lode. Každá loď musí mať samozrejme kapitána, nasleduje pilot a po ňom strelec. Niektoré tiež zahŕňajú inžiniersky tím na opravy a vedecký tím na identifikáciu nepriateľských lodí. Bez funkčnej komunikácie je víťazstvo náročnejšie, preto je dôležité, aby vedecký dôstojník informoval strelca, ten zas spolupracoval s pilotom a podobne.

Trik spočíva v efektívnej komunikácii

Znalci sci-fi seriálov budú mať pri výbere povolania výhodu, no ak začnete loďami s menšou posádkou, hra nie je zložitá na pochopenie. Každá pozícia má len pár úloh a trik spočíva práve v komunikácii. Hra vás asi nebude držať dlhú dobu, ale pár rodinných večerov sa s ňou tráviť dá. Dostupná je zdarma a môžete ju hrať na rozličných platformách zároveň. Obsahuje minimum angličtiny, ale pomôže, ak aspoň jeden hráč ovláda základné frázy.

Prínos pre dieťa:
Hra učí hlavne spolupráci. Základný princíp je v komunikácii, nie v zložitých pravidlách, vďaka čomu je prístupná aj nehráčom či deťom na prvom stupni. Ak každý chápe, čo je jeho úlohou, darí sa celému tímu. Šikovnejší hráči môžu skúsiť viac rolí naraz, ale aby bol Quintet zábavný, vyžaduje minimálne troch členov posádky. Spestrením pre skúsených môže byť aj role-playing . Vytvorte si posádku vesmírnej lode a používajte vyjadrovanie a formalne oslovovanie používané v sci-fi. Veď kto by sa nechcel konečne zahrať na posádku mostíka vesmírnej lode so všetkým, čo k tomu patrí?
Čo hra rozvíja:
Spolupráca
Celá hra stojí na predpoklade tímovej spolupráce